krossat hjärta

Publicerat: 2010-09-09/22:43:21
läs eller ej.
detta fungerar inte längre, jag vill bort. jag orkar inte mer. har blivit krossad tillräckligt nu. känner att det inte finns någon mening i livet mer. hampus, jag vet att du läser detta, ta de inte till dig. men jag tycker om dig så sjukt mycket, har suttit o bölat i en halv timme nu. från toppen till botten. nu mår jag verkligen skit. finns ingen gnista kvar längre. åååååååh jag tycker om dig så sjukt mycket. o de du sa gjorde inte detta bättre. skjut mig eller något.

Kommentarer
Skrivet av: LiNAHAGMAN*

Kom ut och rid någon dag i helgen. Det kan du må bra av! Och ring om det är något, svarar alltid när det är från dig. Oavsett tid på dygnet!

2010-09-10 @ 07:34:09
Bloggadress: http://linahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: