mina tankar.

Publicerat: 2010-09-10/01:13:59
ligger fortfarande vaken här i sängen o tänker på dig. kan inte släppa dig. kommer inte kunna somna känns de som, de regnar och de är dystert& mitt humör är på botten. lysser solen imorgon, blir det bra då? jag hoppas och jag har en längtan efter dig! vill bara ligga där i sängen med dig, då du håller om mig och vi pratar om allt, exakt allt. det är så det ska vara. du får mig att må bra. utan dig mår jag skit. hur ska de sluta utan dig? visst vänner är en annan sak. jag känner att detta inte är slutet. visst du svek mig nu. men detta är inte slutet, jag tänker inte ge upp, jag ska kämpa för att vinna ditt hjärta tillbaka. jag är envisare än vad du tror. för jag tycker verkligen om dig& jag menar det! jag är den tjejen som blir sviken om och om igen, de är slut på de nu. för i slutändan kommer detta bli bra, jag bara vet det. är trött fast kan inte sova, gråten är borta iaf. men du finns i tanken helatiden, det förvånar inte mig om jag kommer att drömma om dig också i natt. ska sova med din tröja bredvid mig. jag saknar dig så himla mycket. det är helt sjukt. du en den finaste och underbaraste jag vet. du är så sjukt speciell. & för mig är du den bästa, jag kan inte tänka mig någon annan än dig. jag vill inte ha någon annan mer än dig. vill bara spola tillbaka allt och att det ska va som vanligt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: