Svar på frågestunden

Publicerat: 2010-09-27/00:21:00
Hur många gånger i veckan onanerar du?
Dum fråga, :)
Vilka har du haft sex med och hur mycket med var och en av respektive personer?
De du ;)
Hur gör du för att ditt hår ska bli så vackert? (a) <3
Aw, haha jadu, jag gör inte så mycket med de. Tvättar de varannan dag, borstar inte det så mycket, plattar det någon gång, inte varje dag. & konstigt nog slits inte mitt hår så mycket, vilket är ganska skönt! :)
Varför är du så söt? / Elin
För att Elin är mycket sötare! :D
Hur får man så mysigt hår som dig?:D
Uhm, jag tror det är mitt balsam som gör de så mjukt som de är! :D

Vad e din favoriträtt?;)
Hm, tror nästan det är när mamma gjort potatismos och lax med citron till! Super gott! Men jag har inten direkt favorit ;)

Vad tänder du på mest?
Jadu, de var en väldigt bra fråga. Mina ögon brukar fastna på personer med lite spretigt hår och ett gulligt leende. Men det är ju självklart insidan som jag dömer. Killen ska vara snäll,omtänksam och bry sig!

Favvoställning? (A)
Haha, de tänker jag inte skriva ut på bloggen! ;)

Bästa film?
Hm.. Har nog ingen direkt favoritfilm, men gillar att kolla på känslosamma filmer och såklart komedier! ;) 

När förlora du oskulden?^^
När jag var 15 :)

Favoritläsk?
Hm, coca cola tror jag ;)

Bh storlek?
De du! :D

Ser du bra ut utan smink?
Jag vet inte vad du tycker, avgör själv ;)


Har du haft 3 kant?
Nej, det har jag inte! ;)

Varför är värmliänningar så jävla skönt dryga hela tiden ;) som jag är nu :P
hahaha, för ni är söta! :D
Kan du inte lägga upp mer videoinlägg ;*?<3
Hm, jovisst, fast gillar inte att göra videoinlägg (a)
men kan kanske göra något ändå haha!
Har du tandställning? ;o
Nej? ;o men har ett tandsmycke! ;)
Vad ska vi hitta på när jag intar Skåne?? ;) hehe<3 /Tess
Jadu, de lär du få se! :D längtar som fan iaf!
''en chans att fråga mig vad ni vill'' - stå för fan då också för alla frågor och gnäll inte.
Jag har inte klagat? :) här har ni svaren iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: