1a april!

Publicerat: 2011-04-01/19:06:57
Tjena! 1a april idag ju, har ni lurat någon nu då ? ;) det har jag ska ni veta haha! En hel del faktiskt, men jag själv har inte blivit lurad...än.. men iallafall, stack till väla med mamma innan skolan, eftersom att jag började inte förrän vid 1, blev två köp faktiskt! & käkade även lunch med mamma. Det blev bakad potatis, och den smakade rent ut sagt skit :) aja helt seg dag i skolan men överlevde som tur var. Har kollat på tv med mamma precis, så nu ska jag hoppa in i duschen och därefter vänta in izabella för att göra v oss. Sen sticker vi på fest, och kameran följer med! ;)

Kommentarer
Skrivet av: i s a b e l l e g

SVAR: Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

2011-04-06 @ 16:12:33
Bloggadress: http://isabelleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: