Dag 17 – Mitt favoritminne

Publicerat: 2011-01-18/18:55:36
Har inte direkt något favoritminne, eller rättare sagt, jag har väldigt många! Men tänkte köra en lite annorlunda "dag" idag, så jag kastar bara upp lite bilder från några av mina favoritminnen! ;)
Min första discodans tävling, 2009, singel och par med Elin, min räka, saknar henne! :(
Min senaste tävling, 2010, då jag kom två och fick min första pallplats ;)
Sommaren 2008 med Miranda Tapper, kommer aldrig glömma den! Så galet obeskrivlig den sommaren var.
Hjälmsjövik, 2010, med Matilda Olsson, sjukt skoj hade vi!
Gran Canaria, 2007, med min tvilling, Natalie Andersson, otroligt kul hade vi!
Konfirmationen är inget man glömmer, 2008.
Flygdagen i Ljungbyhed, 2010, med Hampus, galet skoj.
Rosendal, 2008, min första praktikplats, då jag även träffade en av mina bästa killkompisar, Alfred Johansson, det går inte att beskriva hur roligt vi hade där. Vattenkrig, halmkrig, jaa allt!
Gran Canaria, 2008, med mamma och Lasse, suveränt mysigt, som alla andra gånger, men denna var speciell, fick åka limousine till hotellet ;)!
Turkiet, 2008, en riktig höjdare!
Turkiet året därpå, alltså år 2009, så vi var med om en saffaritripp och vi fick även besöka en moské, då vi var såhär "söta" ;) hahaha.. minne de asså!
Sommaren 2010 i Värmland, saknar de grymt mycket, så skoj vi hade!
Det finns så många fler minnen, detta var bara några av flera miljoner!

Kommentarer
Skrivet av: räkan

åh krabban jag saknar dig så enormt mega mycket! :(

2011-01-18 @ 21:09:18
Bloggadress: http://elinppaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: