måste få skriva av mig..

Publicerat: 2011-01-26/22:50:04
det finns så mycket jag vill skriva, det finns så många tankar som snurrar runt i mitt huvud, jag vill bara vara i din närhet nu nu nu nuuu! du är som en drog för mig, men du har tydligen inte insett det. jag ljuger om jag säger att jag saknar dig lite, för saknaden efter dig är enorm. vet egentligen inte vad jag ska skriva, jag vill bara att du ska läsa detta, vill att du ska förstå hur jag tänker och känner. orkar inte med detta snart, detta är bara jobbigt utan dig. fixar snart inte det mer. vill bara att allt ska blir bra, att du håller om mig och viskar i mitt öra hur mycket du tycker om mig. jag saknar dig grymt mycket. de känns som en kniv i hjärtat, det gör riktigt ont. att kärlek kan göra så ont visste jag inte, att de gör så ont i hjärtat, det känns som en tung sten, för det är svårt att andas medan jag tänker på dig. alla minnen, alla stunder, ja allt jag delat med dig, allt har varit så underbart, jag va lycklig med dig. men vi hade också våra stunder då vi tjafsade lite grann. men ändå saknar jag de, du va så mysig, eller ja du är väldigt mysig, och du är så fin! jag hade kunnat ligga o mysa med dig ett helt dygn och bara tittat på dig, du är fortfarande min lilla solstråle, ååh de är så jobbigt utan dig, och att du inte kan förstå det är mer jobbigt. vill bara prata ut med dig nu, och att allt ska lösa sig.
i miss you.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

jag finns här älskling. precis här <3

2011-01-26 @ 23:05:01
Bloggadress: http://izabellapersson.blogg.se/
Skrivet av: Natalie Karlsson

Du vet var jag finns snäckan. <3

2011-01-27 @ 22:24:23
Bloggadress: http://nataaliekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: