det är inget för mig, tro mig.

Publicerat: 2011-03-22/18:20:45
Tjenixen! Leker lite med kameran, så tänkte leka vidare i ps med dom bilderna i vänten på att Natalie ska bli klar, för ska göra en liten ändring på hennes blogg ;) aop.. "härlig" skoldag, hade matteprov idag, och det gick väl helt okej, kunde ju pluggat lite mer kanske, men skit i de nu, bara jag får godkänt så är jag nöjd! & dessutom ringde dom från fotohörnet och berättade vad min saknade kamera kommer att kosta, och det var ju inget skoj pris om man säger så.. så säger bara tappa aldrig era system kameror alltså! :(
nu ska jag inte sitta här och skriva en hel bibel, för nu ska jag som sagt fortsätta leka med bilderna :)
kanske blir något nytt till bloggen, det återstår att se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: