13 februari

Publicerat: 2013-02-13/16:41:44

Hej! Jobbade kväll igår & appen ville som vanligt inte som jag igår. Blev därför inget inlägg igår. Blev inget jobb idag, vilket är skönt, eftersom jag jobbade ända till 11 igår kväll. Idag vaknade jag runt 10. Körde mamma in till stan där jag även mötte Frida. Jag hade grabbarna med mig för de va tänkt att vi skulle träna att gå i stan. Men sen kom jag på att där är saltat. Så vi körde ut till bruse skog o gick en liten runda istället, de verkade dom tycka om iaf. Därefter körde vi hem o tog de lugnt tills klockan slog 2. Då körde vi tillbaka till stan för att hämta mamma o lämnade Frida på vägen. Köpte även ett koppel till Louis som matchar hans halsband. Så nu är dom lika fina! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: