9 februari

Publicerat: 2013-02-09/13:34:05
Hejsan! Försökte att uppdatera igår, men telefonen ville inte alls som jag ville. Så idag blir de lite dubbel uppdatering. :) Igår blev det inget jobb, utan mamma väckte mig runt 9 sen stack vi till Ikea o åt frukost med hennes två vänner. Därefter skulle jag "bara" fixa en liten present till en person på Väla, eftersom att det är alla hjärtansdag nästa vecka. Sen blev de ju såklart lite till som hängde med hem he he he.. Käkade även lunch med mamma på Väla. Tänkte visa de senare. 
Karro kom även hit en snabbis och sen blev det gymmet med mamma och Martin. Sen var jag så trött så jag somnade innan klockan slagit tolv. Men skönt var det! :)
 
Vaknade runt halv 11, & har mest tagit det lugnt, varit ute med vovvarna två gånger. Annars har det inte hänt så mycket mer än så länge :)
 
Fick bli en bild på min prins :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: