Dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar

Publicerat: 2013-01-20/20:25:49
Hm.. Ja det är mycket som jag önskar och har som mål, tror att jag skriver de i punkter.


Finns bara en önskning jag har och det är att min mamma ska bli frisk, må bra och få leva det liv hon vill leva.

 
 
MÅL
 
Börjar med jobb och utbildning tror jag.. 
Mitt mål är att få jobba som ambulans sjuksköterska. Jag blev sååå inspirerad av min handledare som jag hade på praktiken i ambulansen i Ängelholm.
Jag hade även velat prova på att jobba som volentär, tror jag, är inte helt säker än. Men älskar att hjälpa människor.
 
 
Träning och dans:
Mitt mål inom dansen är att bli bättre såklart men även att nå klassen guld innan jag slutar med dansen.
Vill även kunna komma ner helt i spagat på båda benen men även splitt & bli lite vigare i ryggen. ;) 
Jag har ju mina mål på gymmet också, jag vill såklart bygga upp mer muskler och få en bättre kondition.
 
 
Edgar & Louis:
Min dröm är att dom ska lyssna väldigt bra och kunna vanliga kommandom som sitt,ligg , stanna, vacker tass osv. Har redan börjat lite smått och det går så bra. Blir så glad när dom förstår :)
 


DRÖMMAR
 
Mina drömmar är att jag ska komma in på sjuksköterske utb. i Kristianstad. Men samtidigt ha kvar detta jobbet jag har, vilket fungerar eftersom att jag är timmis. Efter att jag har gått utbildningen till sjuksköterska ska jag jobba i 1,5 år och därefter läsa direkt till ambulans sjuksköterska. Efter det hade jag gärna velat träffa någon, skaffa familj osv. Det ska även bli spännande att flytta hemifrån. Det är så mycket som ska bli roligt. Barn, boende, familj, jobb, sambo.. ja allt det dära ni vet :D
 
Nu tror jag att jag har fått med allt ;)

Kommentarer
Skrivet av: Elsasvalpar

Va fina ni är allihopa. Det var vackert skrivet om dina drömmar. Jag hoppas allt uppfylls som du önskar. Låter som ni haft en helg med mycket ös.
Sköt om er, kul med lång uppdatering o många bilder!
/E

2013-01-20 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: