Vad som hände igår och vad jag gjort idag..

Publicerat: 2013-01-27/23:11:51

Godkväll, igår kväll va jag på väla med Natalie, fixade äntligen min biljett till Schwitz. Åker den 28 mars till min fina Jaqline, längtar så otroligt mycket! 😃
Efter väla så gymmade jag med Martin. Sen drog jag och Natalie hem till henne o fixade oss, för att senare dra vidare till en fest i Kvidninge med tre andra. Men vi kände inte oss bekväma där så vi drog ut i stan istället. Men efter en stund stack vi till en annan fest fast med nästan samma folk haha.. Sen körde jag hem med ett stort leende på läpparna.

& idag har jag tränat och den nya dansen sitter hyfsat. Sen har jag bara tagit de lugnt hemma och snackat med Jaqline på Skype och nu ska jag sova.
Pussssss och godnatt! 😊

Bilder på mig och Natalie innan vi drog ut 😊


Kommentarer
Skrivet av: Jaqline

Jag längtar så otroligt mycket tills du kommer, vi ska ha det bäst! <3

2013-01-28 @ 14:01:13
Bloggadress: http://jaqlineforsure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: