21 juli - Spanien

Publicerat: 2013-07-21/20:35:07

Hej mina vänner! Anledningen till att jag inte bloggar är för att jag är i Spanien med mamma. Internetet suger, men förövrigt har vi de bra. Varmt o skönt (36 grader som högst). Har faktiskt lite hemlängtan, se blivit så rastlös av denna resan. Ingen Louis att hålla på med, inget gym, inget festande, men något som är skönt att slippa är faktiskt jobb haha! Om 4 dagar kommer Jaqline o bor hos oss dom sista dagarna, vilket betyder att hon kommer hem förgott, såå skönt! Blir så glad av tanken! :) :)
Jaja, ville bara visa att jag lever.

Puss på er!


Kommentarer
Skrivet av: elsas valpar

Åh där är du! Jag har saknat dina inlägg. Hoppas ni har en fortsatt fin semester:-)
/E

2013-07-21 @ 23:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: