Godnatt!

Publicerat: 2013-07-10/00:23:25

Hej på er!
Skulle ju faktiskt blogga haha. Men så gick det med den saken.
De ända som hänt i veckan är att jag jobbat en natt och att jag börjat träna igen. Äntligen :)
Idag har jag varit ledig. Så har tränat med Martin på gymmet en stund, följde även med mamma o Lasse till en ny affär som öppnat här. För vi är tvungna att köpa stängsel o grejer nu. För Louis har börjat smita in till grannen hela tiden haha. Har även börjat träna ett nytt kommando med Louis också. Dom flesta känner säkert till de. Kommandot "pang" då hunden ska spela död. De går sakta men säkert framåt iaf :)
Nu ska jag sova iaf.
Ni får en bild på min lilla älskling, som fick en ny "tugg-sko" idag. De tyckte han om :)
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: