Stor update!

Publicerat: 2013-07-07/15:06:45
Hej på er! Jag har inte orkat blogga om jag ska vara ärlig. Är frisk nu iaf, skönt! Tänkte lägga upp bilder o berätta vad som hänt istället för en massa text :)
 
Söndags:
Då följde jag med mamma o Lasse ut till några bekanta. Vovvarna fick även följa med och det blev mycket bus med tjejerna. 
 
I måndags började jag äta, eller försökte iaf. Var ute på Örby med Martin o åt en chees o snackade skit. 
 
Tisdags försökte jag jobba, det gick väl sådär men jag tog mig igenom dagen & på kvällen var jag på "kul i juli" med Frida. Massa tjejsnack och mys.
 
 
Onsdags jobbade jag igen, och på kvällen firade vi mormor som fyllde 86 år. Söta mormor.
 
 
Torsdags var det sista dagen med antibiotikan och såklart var inte allt slut... Fick nässelutslag på hela kroppen, kul! Men tog mig igenom en jobbedag till. Resten av dagen sov jag faktiskt bort..  
 
Fredags jobbade jag min sista dag innan helgen. När jag kom hem blev de mys med vovvarana o mamma på gården med fika. Sen på kvällen passade jag vovvarna. Då även Martin kom till mig o vi krängde kebab. 
 
lördags, alltså igår.. då sov jag ut ordentligt och därefter bar det av mot Landskrona karnevalen med Frida. 
mysigt, men kunde inte stanna där så länge för att Frida skulle jobba idag. Så det blev bara att vara hemma resten av den kvällen. 
 

Kommentarer
Skrivet av: Elsasvalpar

Du är så himlans söt!
Fy farao vilka utslag!!
/E

2013-07-07 @ 17:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: