23 juni

Publicerat: 2013-06-23/10:38:50

Godmorgon! Sovit gott? Jag har sovit som en prinsessa. Som jag saknat min säng!
Kom hem runt kl 4 - halv 5 imorse.
Det jag längtade mest av det var att se Louis reaktion. Synd att jag inte filmade honom, för jag har aldrig någonsin sett honom så glad. Så fort vi kom innanför ytterdörren o Louis hörde min röst, så skrek han o ylade haha. Sen sprang han till mig o var hur ivrig o glad som helst. Svansen gick i ett haha :)
Sen jag kom hem har han legat bredvid mig i sängen hela tiden. Fina Louis. Inte trodde jag att han skulle sakna mig så mycket haha :')
Nu ska jag ner o försöka äta något (har sån tandvärd, två visdomständer p samma sida håller på att komma upp samtidigt :( )
Aja puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: