6 mars + igår

Publicerat: 2013-03-06/23:17:44

Hej! Ni kan ju gissa anledningen till att det inte har blivit någon bra uppdatering. Men iaf.. Igår var jag ju ledig. Hade de hur mysigt som helst med vovvarna. Sen mot eftermiddagen stack jag till dansskolan o tränade & därefter tvättade jag bilen på Lasses jobb. Sen blev det även en sväng till Robbin. Härlig o mysig kväll :)

Idag jobbade jag 7-15.30.. Efter det stack jag o mamma till Bruse skog o gick med hundarna. Louis älskade det medan Eddis va väldigt osäker som vanligt när det är nya saker.
Efter det blev det ett besök hos mormor o sen träning med dansen. Riktigt härlig träning idag. & nu ikväll stack jag till gymmet o körde armar o mage :)
Så nu ska jag sova, ny dag imorgon :)
Godnatt snyggingar! :)


Kommentarer
Skrivet av: Elsasvalpar

Mysigt att gå i skogen, jag älskar det. Jag är så löjlig för jag är livrädd för vargen som stryker omkring här så jag vågar inte åka ut nu. Jag håller mig i närområdet med vovvarna. Skitlöjligt, jag vet:-)
/E

2013-03-07 @ 14:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: