you'r the best thing

Publicerat: 2010-08-03/13:42:05
hann inte uppdatera så mycket igår, för hade sjukt mycket att göra, men iallafall så stack jag,mamma & mormor till väla, det blev lite fynd ;) en stickad tröja från gina tricot och äntligen ett par knäskydd till dansen! & jag älskar min mormor, fick 700kr helt random. lovelovelove ♥ & hämtade även matildas present, de blev en id-bricka & som tur var blev hon galet nöjd med den! :D hon fick även handsprit som älskar.. och såklart blommor ;) & jag ska lägga ut ett tips om du vill jävlas med någon som fyller år haha.. hade ganska kul åt henne igår när hon öppnade hennes paket. & ja efter väla stack jag hem o fixa presenten och for iväg till matilda. efter när jag kom hem var jag en stund med alex, & därefter deckade jag. så hade fullt upp igår kan man säga :)

Några bilder sen igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: