20 januari

Publicerat: 2013-01-20/18:26:28
Tjena, får nog uppdatera en del nu känner jag haha.. 

FREDAG:
I fredags började jag jobba kl 7 o slutade 14.30.. de var en väldigt jobbig dag, var mer död än levande. 
Skulle egentligen till Danmark och festa med Karro, men hon blev inringd på jobb. Så det slutade med att jag följde med till några vänner till familjen. Där Edgar och Louis även fått tre nya tjej kompisar. (En Papillon, en Papillon/Chihuahua och en Border collie). De va tredje gången de fått träffa varandra nu och Edgar är lite morrig mot dem fortfarande, men det går bra. När jag hade varit där en stund stack jag, My och Natalie till ett chillkrök, men jag stanande inte där så länge eftersom att jag var så himla trött. 

LÖRDAG:
Igår sov jag jättelänge, men det behövdes nog. Körde upp till systemet och handlade själv för första gången (läskig känsla haha).. Efter det klippte jag Louis klor och han är så duktig. Edgar har också gjort framsteg, han sitter helt stilla när man ska droppa hans öga. 
På kvällen kom Affe hem till mig så gjorde vi v oss för att sen sticka på vår kompis 18-års fest. Var där en stund och träffade en del vänner och därefter stack vi till ett krök i Kvidinge haha. 

SÖNDAG:
Idag vaknade jag hyfsat sent, åt frukost och myste lite med hundarna och sen drog jag till terminens första dans träning. SÅÅÅ härligt att vara tillbaka, har fullt med glädjande energi inom mig just nu. Bestämde nyss att jag skulle ha en privatlektion imorgon också. Är helt taggad inför alla tävlingar nu i vår. Jag ska verkligen ha min sista prick och gå upp i nästa klass. SÅ TAGGAD!
Just nu sitter jag o väntar på att maten ska bli klar sen ska jag bara ta det lugnt ikväll. :)
 
& såhär såg jag ut igår! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: