29 januari

Publicerat: 2013-01-29/13:11:04
Tjena! Vaknade för typ en timme sen. Louis och Eddis har faktiskt sovit med mig i sängen sen kl 7 imorse. & det var riktigt skönt med sovmorgon. Sovit i 12 timmar, så det behövdes nog, så mycket som jag springer på jobb och tränar.. Aja idag blir de jobb ikväll, men bara till halv 10, rena rama lyx dagen idag. :)
 
Anledningen till att jag inte uppdaterade igår va för att jag hade så sjukt mycket att göra hela dagen. 
Började med att jag jobbade från 6.30-15, efter det så hämtade Lasse mig eftersom att mamma hade min bil igår. 
Mös lite med hundarna när jag kom hem och sen bytade jag om, åt och packade väskan. Körde in till Lasses jobb, tvättade av allt salt på bilen och därefter solade jag en kvart. Efter det så blev de att jag stack hem och åt något snabbt och direkt till gymmet med Martin, Jonas och Alexandra. Härlig kväll! Därefter stack jag till Richard o snackade skit resten av kvällen. & sen åkte jag hem och sov. Så de va min dag igår ;)  
 
Bild sen första gången som jag "modellade" för Adam. 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Elsasvalpar

Oj, oj, sån fart och fläkt! Sån energi du måste ha?!
Jättefin bild, du är ju sjukt söt. Hoppas du har en bra dag idag.
/E

2013-01-29 @ 14:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: