23 maj

Publicerat: 2013-05-23/17:21:57

Hej! Just nu är kagg väldigt trött. Vaknade runt halv 10 & låg kvar en stund med Eddis o Louis. Därefter gick jag upp o åt frukost o gick sen it med hundarna. Efter det dammsugade jag nedervåningen. Sen fick jag hoppa in i bilen o hämta mamma på lasarettet, & sen ner på knutan för att köpa biljett till Jaqline. Så att det inte blir en massa kludd när hon ska åka från Kastrup till Malmö på onsdag. Tänk att de bara är några dagar kvar, underbart!
Efter att jag fixat de körde jag hem mamma och sen hade jobb ringt mig två timmar innan o berättat att de va möte. Smart.. Eller inte, men fick sticka dit o va hemma ca 4 igen & åt min lunch o nu ligger jag här i sängen o tar de väldigt lugnt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: