1 månad (v

Publicerat: 2009-08-18/15:33:00


1 månad med min baby idag, tiden går riktigt fort må jag säga.
kändes nästan som om vi blev tsm igår, haha x) . . nej men idag händer väl inte så mkt tror jag.
har precis käkat och kollat tv. Karro stack hem vid nio , sen somna jag , o vaknade typ vid kvart över 2 , ;$  som jag egentligen inte skulle ju, skulle gå upp klockan 12 hade jag bestämt, men så blev de tydligen inte. Men eftersom jag inte hade någonting att göra så gör de inget. Ska väl bara duscha o göra v mig, sen ut i think, o sen lite senare ikvl, så ska jag o några till chilla med vp'n i Gantofta. . & sen blir de mysmys hemma hos älskling & där ska jag då sova till imon. thihi.. 
pussssaar natalie ! :D<3 

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

gratttis till er ;) <3

2009-08-20 @ 22:57:51
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: