31 juni

Publicerat: 2013-07-31/18:02:39
Hej! Igår åkte vi hem från Marbella. Skönt fast ändå inte, trist väder iaf haha!
Men iaf när vi hade kommit till Malmö hämtade Lasse oss där o sen bar det av hemåt nästan iaf. Eftersom Jaqline kom hem förgått nu så ville jag o hennes mamma överraska henne. Så det hela började med att Jaqline fick sätta på sig ögonbindel och ha musik o öronen när vi närmade oss Helsingborg. Vi förvirrade henne rejält, vi körde till ett ställe, där Martin hämtade oss (bytte alltså bil för att göra henne förvirrad) & körde sen hem henne till Bjuv. & i hennes trädgård fick hon ta av sig sin ögonbildel o där stod alla hennes närma vänner o familj. Gissa om hon blev glad :) sen stack jag hem till min lilla Louis. Han blev så glad att han inte slutade följa efter mig. Sylle och Louis sov med mig hela natten, tror att dom har saknat mig, mina gosisar :)
Tänkte lägga upp lite bilder från Spanien senare, vet inte om det blir idag, för nu tänkte jag ta en dusch o vila lite. För i natt blir de back to the work.. kul.. eller inte!
puss på er !
 
Bild från när jag o Lasse va ute o gick med busarna :)
 
 

Kommentarer
Skrivet av: elsasvalpar

Men hjälp va fiiina han är! En riktig, riktig snygging har du där N.
/E

2013-07-31 @ 20:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: