bättre sent än aldrig ;)

Publicerat: 2009-08-25/23:30:29
skriver bara snabbt vad jag gjort idag, blir inte så roligt inlägg, men blir bättre imorn jag lovar.! :D

ja, idag har det väl hänt en hel del, dagen började då med skolan som började klockan halv 12, fett chill och sen slutade man klockan 2 :D  . Tog tåget hem och väntade sen in Karro, för vi skulle sticka upp på väla och fixa en sak.  & där efter bar de av till kära Gantofta ;D där vi träffa Rasmus och Leo en liten stund. Därefter körde jag,Karro och Rasmus hem till Elli o hälsa på, tittade film ett litet tag, men sen vid halv 7-tiden stack karro hem och jag till Gantofta där älskling,ted o pontus var. Chillade lite där o kollade på när ted o pontus fulade sig med att leka med äpplen x) . hahaha, lite underhållning men lite störiga, men iaf, sen stack ted o pontus, så satt jag o älskling kvar o snacka o sånt, sen stack jag hem vid 9-tiden. Körde även in om Karro, för hon glömde sitt smink x) , sen bar de hem o där fastnade man framför tv'n.
& nu ska jag dock sova ! :D
godnattpussar ;*


& denna låten är guda bra. (v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: