bra eller dålig dag?

Publicerat: 2009-08-13/13:58:52

denna dagen har börjat väldigt konstigt. mamma skulle bestämma sig om jag fick åka med till liseberg eller inte, och nu gav hon med sig om jag är försiktig. men då kom nästa problem, peeengarna -.-'  & ja, det gav mamma nt med sig att betala resan, och eftersom jag sparar till en data så vill jag helst inte ta så mkt därifrån. men dock kom jag på en grymt bra idé, att hela familjen kan övernatta i gbg, och det tror jag att hon kommer gå med på . så bara till att hålla tummarna o se glad ut.
& en sak till, nu är headen fixad, tack vare lina, ett stort tack! & jag saknar den människan massor !. längesen man dämpa med henne ;( , kommer sakna det i skolan he he (a). .
men nu ska jag städa mitt rum & lite sånt smått o gott. .
puss på er ;*
/ Nätalije. (;


Kommentarer
Skrivet av: JenniforMedO

SötNoos GUmman,

Ska följa din blogg :D<3

2009-08-13 @ 15:50:41
Bloggadress: http://jennif0rloneryd.blogg.se/
Skrivet av: LiNAHAGMAN*

det var så lite så :D hihi, och ja fiifan! Tur att jag kommer ha ngn att dampa med i skolan iafall för annars hade jag ju aldrig överlevt, never! :o haha!

Saknar dig i mega massor snäckan! och våra tider på svenneskoooolan slår allt! :D love2u <3

2009-08-13 @ 16:04:01
Bloggadress: http://linahagman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: