dansa är livet!

Publicerat: 2009-08-29/22:04:09
Vaknade upp brevid älskling idag, mysmys, och idag small de, för idag skulle jag o elin dansa inför publik, (öppethus på danshuset) roligt men nervöst och det gick väldans bra. var där typ hela dagen, även fick jag min snygging till att testa pardans , :D , & sen kom pontus också dit, fast sen vid 4 stack vi till donken o käka, & sen hem. Satt vid datan ett litet tag, orkade inte skriva inlägget då, men iaf,
sitter just nu hos ngn i vallåkra med grabbsen, för dom ska lana, huehue.. kanske skriver ett inlägg till sen.
PUSS PÅ ER ! ;*

& här är en liten film på när jag dansar, och ursäkta för den dåliga videokvalitén..
och jag är inget proffs hihi, men på god väg, grrr (hh'


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

hiphop :D <33

2009-08-31 @ 20:28:58
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: