en härlig dag (;

Publicerat: 2009-08-26/19:56:03
Försov nästan mig idag, skulle väckas klockan 8, men nejdå, då ringer min låtsas pappa klockan halv 9 och väcker mig, så jag hade bara 30 minuter på mig tills jag skulle gå till tåget, men det gick iaf. Skolan började klockan 10 med ett svenska-test , som gick bra tror jag, :)  , sen fick vi vårt schema äntligen, men det var ingen höjdare precis, wellwell, lunchen blev på en pizzeria med natha och lina, & därefter blev de ett besök med klassen på gåsebäck för att kolla på brandbilarna och ambulanserna& sen slutade vi vid halv tre :D
& här är några bilder på de,



Efter ett roligt besök där så var jag med Karro, & vi stack hem till mig o drack coca cola , som är fett gott. .
Sen stack vi ner till stan o in om danshuset för att fråga lite, sen tvättade vi äntligen min moppe, lr vi o vi, mest jag. . . huehue. . .
 


& ursäkta för den dåliga videokvalitén .... och för min pinsamhet :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: