mysig helg

Publicerat: 2009-08-31/20:57:59
jaa, jag har varit dålig på att uppdatera denna helgen, men jag har varit med leo, och palla sitta vid datan då :)
men iaf, vi stack hem från lanet vid 1-tiden, (på natten) . Kollade film, mysmys, fast jag somnade till filmen, hihi (a),
söndag; vaknade brevid älskling, kollade klart på filmen , eftersom han också hade somnat till den, haha . . käkade och sen kom mamma och hämtade mig och skjusade mig till träningen. Blev hämtad efter träningen med, duschade och sen kom Karro, så vi körde till leo igen, för min moppe stod där o blabla, sen körde Karro hem och sen var jag kvar med älskling,pontus,rasmus och anton. . testade även leos moppe, asså jag lovar, den är värsta självmordsmoppen haha, pontus också haha,, rasmus moppe var faktis bäst, efter min (a) . . & därefter körde jag hem och la mig för engångs skull i tid !
idag; vaknade, stressade satan till skolan, kom ändå försent, pinsamt men jag kom dit iaf, klassfoto idag med, det sög stenhård, men de gick, efter skolan var de stress hem, käka ngt o iväg till min andra hem, (danshuset) , & jag lovar, jag lär ha träningsvärk imon, vi dansade nt så mkt, men jaja.. körde hem och sen in i duschen o sen käka, och ja, nu sitter jag här och ska dock plugga ! Fett drygt men måste göras, och jag uppdaterar så mkt jag kan, jag lovar.



här får ni en väldigt bra hardstyle låt,
puss o smek ;*



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

nemen, hade du soviiis med leo bloom :O? fyfy <3333

2009-09-01 @ 23:42:34
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: