på gång (y'

Publicerat: 2009-08-23/12:09:10
Jaa, som ni ser så har jag ingen header för tillfället, men den kommer, håller på att göra en annan, blev lite trött på den gamla och färgen rosa , hehe.. även om det är min favoritfärg. & jag själv tycker att min blogg är tråkig, så jag ska göra den roligare, lr försöka så gott jag kan. Lina får hjälpa mig med en hel del haha, :D  men hon är bäst på sånthär, som dock nt jag är.
Men iaf, idag vaknade jag väl vid halv 11 , för då skulle Karro hem, & sen har jag suttit här sen dess, och ska inte göra mkt mer, dammsuga rummet och sen blir det träning ikväll. Det ska bli riktigt skönt att komma igång med dansen igen. Men nu ska jag fortsätta med min header.
pusspuss :D<3


& bara för jag älskar denna låten (v

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

youre my sun - incu <33

2009-08-23 @ 16:27:34
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

den heter " where are you now" - justin bieber <3

2009-08-23 @ 16:31:11
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: