skola idag dådå (y'

Publicerat: 2009-08-20/16:15:45

tyckte att bloggen behövde en bild så slänger upp denna,

btw, vaknade vid halv åtta, duschade håret, käka & gjorde v mig. Sen mötte man Sandra på stationen + några till dådå, väl på knutan så tänkte vi ta bussen upp till Petri då, men nejdå, den vaf proppfull, så vi gick upp istället, där man även träffade på Camilla på vägen som också skulle gå omvårdnad. När man nästan var vid skolan träffade jag älskling,nathalie,carro,pontus o några till, kuligt värre, men iaf sen in i sal C13 , inte lite folk var där heller ju, ca 95 st.
Så hälsa dom oss välkomna och sen var de upprop & gå till sin respektive klass.
& lyckligt nog hamnade jag med pussjohan, lukas, nathalie och carro. & en väldans trevlig tjej som hette rita (:  hyfsat chill klass, men vissa var ju lite störiga, men man får väl lära känna dom med. hehe.. sen fick vi en massa papper o sånt mög, men dagen var mest chill. . Efter att vi slutat va jag med älskling,pontus,timmy och ted ett tag. Skulle egentligen shoppat i stan med Karro, men eftersom hon slutade klockan halv fyra, så orkade jag inte vänta och tog halv tre tåget hem istället, så nu sitter jag här & chillar. ska snart träna dans o sen kmr karro. & ikvl blir de väl bara chilla som vanligt, ta de lungt o SOVA !. är dunder trött, är nt ett dug sugen på skolan faktis.
men ha de finfint
kyss& smek fin sommarlek (:

Kommentarer
Skrivet av: Milla (din (näst) kusin)

Jaa rita va SKIT snäll asså :P. jag snackade lite med henne innan idag ju, hon va jätte snäll och jätte trevlig och rolig att prata med :). Hihi, synd att vi inte kom i samnma klass, men jag hoppas att jag får äta med dig/er fler gånger iaf (A) hihi.

2009-08-24 @ 16:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: