trött som attan!

Publicerat: 2009-08-28/17:15:11
Hejsan, ursäkta för dålig uppdatering, men igår orkade jag verkligen inte starta min såååå sega data :o  , & jag minns inte ens vad jag gjorde igår, haha . . lr jo, jag va med karro,leo,pontus o dom töntarna :D & vi kolla när A-laget i gt spelade, nicenice..

btw, idag har det inte hänt så mkt, skolan först, som var gryyyymt segt, och jag är sååå in i satans trött, så jag satt mest o halvsov (a). heuhue. . . men efter skolan stack jag och mamma till mormor och tog en fika, mysigt. & därefter hämtade vi min ögonsten (moppen). Lämnade in den på service igår, nicenice, så nu går den finemang, faktis bättre än igår :D , så väääldans nice, haha, men iaf, nu ska jag städa o lite sånt, för snart kommer älskling och ska nanna här i natt , 
pusspåer, ! & jag kanske skriver ett litet inlägg till sen :D<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: