dansa är livet <3

Publicerat: 2009-08-24/20:18:15
Skola som vanligt idag, hyfsat soft dag, började vid 10 med en bus enkel matte-diagnos, det kändes som om det gick bra iaf, hihi . . & sen fick vi håla typ en timme, för lärarna skulle göra ngt hos rekorn , sen skulle vi käka på olympia, ganska gullig matsal, baby-rosa stolar haha . . fast maten kan man ju dock inte skryta om, men iaf efter det blev de stadsvandring och vi slutade direkt efter, nicenice. . sen pallade jag inte sitta på mamma's jobb till träningen började, så jag stack till stadsparken där Karro och Simon var. Asså jag måste bara berätta, där var en snubbe som trodde att han var lik Mikhael Jakson, så grymt ful, för han impade på mig o Karro och trodde att han var sååååå snygg, att jag skulle dumpa leo?. som jag flabba åt han istället, men underhållning fick vi af x) .  uuuuuussch!.
men sen vid halv fyra hämtade Lasse mig och körde mig till han o mamma's jobb, så skulle jag byta om o käka där, &&& sen det bästa på hela dagen, DANSA !. det är livet, jag lovar, om man börjar så vill man inte släppa taget, shake that as baby, haha (h' , sant enligt mig och elin iaf., Och sen på lördag ska jag o elin vara med o visa upp disco-dansen för det är öppethus på danshuset, KOM OCH TESTA OLIKA DANSER !, jätte roligt,  jag lovar :D
men iaf, efter dansen tränade jag och elin lite på vår dans som vi ska dansa i Tidaholm, och därefter hem, käkade, duschade och nu sitter jag här och pratar med kp (h'  , för han är en liten mupp hihihihi :D

& här är en bild sen jag tävlade i maj 09 , riktigt roligt :D




& denna låten är grym (hh'

/ love nataliie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: