nu är det nanna kudden igen :o

Publicerat: 2009-12-03/23:55:47

Riktigt dålig uppdatering, men ska bättra mig, jag har verkligen inte haft orken till det :o
börjar tappa suger igen, men ska skärpa mig.!
idag: skola först o främst, sen satt jag o väntade på Karro i typ lite mer än en timme på knutan, fett drygt, men chris, ali och dom fick underhålla mig under tiden, haha (a' , sen tog jag och Karro bussen hem, & sen har vi väl typ bara chillat o snackat som vanligt (;
Har även gjort om Hannah's blogg, gullig blev den. .
www.jangsellhannah.blogg.se






så var jag faktiskt i Ekeby, hjälpte Elin (min räka, haha nej men min danspartner i disco) , med en danslektion, riktigt roligt faktiskt :D
hade gärna gjort om det, men kan inte skippa skolan för ofta, hehe (a)
& fick även vara med på hennes svenska och so-lektion, blev väldigt uttittad haha, pinsamt! :o
menmen jag överlevde, sen på kvällen kollade vi på när Elin's pojkvän tränade amerikansfotboll, kuligt.
tyckter verkligen att jag och Elin borde ses oftare, & träna på att vända pannkakor, hahahaha.. XD
JAG ÄLSKAR MIN RÄKA! puss på henne :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: