nu har jag dampat klart ! :)

Publicerat: 2009-12-08/00:41:33

hejsan allihop, idag var det skola som vanligt, fick skippa matten, för att jag var duktig nog o gjorde den i fredags, som vi hade till idag (a) , efter skolan stack jag ner till knutan, där Hampus fick underhålla mig ett tag, till mamma hämtade mig. & sen stack vi till farfar, har inte träffat han på lite mer än 1,5 år :| , roligt att träffa honom, och dessutom hade han 7 katter, (6 kattungar+mamman) , så jääääävla söta, tyvärr har min mobil adhd, så kan nt lägga in bilder på dom :( , ni skulle sett dom, grymt mega söta, såna stora ögon och litet huvud, deras tassar, asså man ville bara ta med dom hem :o
aja, sen när jag kom hem, var de duschen dirr, sen har jag varit duktig nog o städat rummet ;)
& har sovmorgon imon, & dessutom bara en lektion (idrott) , då vi ska åka skridskor, skitkul :D , tar med kameran !. promise ,  :D



NATALIE's SPECIAL HEMMA DRESS, BH OCH SHORTS!
FETT NICE (hhhh'

& spola fram till 2.45 , där blrjar de braiga,
för er som gillar hardstyle ;)


GOOODNAAAATT *


Kommentarer
Skrivet av: LiNAHAGMAN*

du fucking skojar med att du gillar hardstyle? :o <3

2009-12-08 @ 18:33:57
Bloggadress: http://linahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: