veckans hiss och diss dags !

Publicerat: 2009-12-06/23:00:01

                               


Jag vill dissa min data, för att den segar totalt, jag skojar inte, det tar en kvart att starta den!
Min mobil, för att det börjar dampa igen, det är mindre än en månad sen den var inne på lagning?!
Tidiga mornar, man vill liksom sova på morgonen :o
Retro, för att vi inte kom in, -.-
Avundsjuka fjorisar.


Jag vet inte riktigt vad jag vill hissa, denna veckan har varit som alla andra, eller ja inget speciellt har hänt,
men jag vill nog hissa denna helgen, för att jag haft någonting att göra nästan helatiden. & jag älskar verkligen dom äkta vännerna, man märker vilka som är äkta!.
Och en person vill jag hissa, det är Marcus, min bästavän.. För han alltid ställer upp & han är absolut bäst, älskar han!.
Tror att det var allt (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: