Back !

Publicerat: 2009-11-16/21:26:29

Såå, nu har jag pratat klart med Mille och Annelie , & även passat på att duscha, fett skönt (y'
Men iaf, såhär har min dag sett ut:
Vaknade hemma hos Leo, körde hem vid 1, chillade vid datorn, och fixade Josse's blogg, nicenice. Sen var det en meeega tuff träning, och jag är svin trött nu efter den, helt sjukt, så grymt sleden, så lär väl bli sängen snart, antar jag :o  , sen har jag inte gjort så mycket mer idag.
Så nu ska jag väll bara:

♦ göra makaroner
♦ fixa extra sakerna till bloggen
♦ välja kläder till imon
♦ torka håret och fixa de lite snabbt
♦ och det bästa av allt, sooooovaa!

& jag lovar att jag ska lägga in mer bilder, för nu är mobilen tillbaka också :)
kanske skriver ett inlägg till sen, men annars godnatt !
puuusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: