Hemma från Gantofta.

Publicerat: 2009-11-16/14:12:16

Jah, sorry för att jag inte uppdaterade igår som jag lovade, men jag fixade Natalie's blogg design o header. & det var första gången jag verkligen fixade det, nöjd för att ha klarat det själv, faktiskt :)
såhär blev headern, och besök gärna henne, www.nataalieskok.blogg.se .
vad tyckte ni? :D


jag missade även min bugg-träning, men det gjorde verkligen ingenting, den är bara så boring o jobbig. Tycker nästan lite synd om Madelene, (min partner) , har liksom inte varit på buggen på evigheter :o
aja, så jag o Karro stack till Gantofta, hon stannade inte så länge, men vi chillade bara som vanligt, & klockan blev lite mkt, så jag sov hos Leo i natt. Feeeett nice, :)
& nu är jag hemma, körde hem vid kl 1. Så nu ska jag bara chilla vid datan till träningen börjar & fixa lite annat till bloggen ;) .

pusspuss v´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: