home sweet home!

Publicerat: 2009-11-17/23:54:01

tjena banan, nej men är äntligen hemma, och är galet trött, jag skojar inte!.
ska berätta lite snabbt om dagen:
först skola& sen satt jag med Hampus på donkan ett tag, trevlans.
därefter träffade jag Lina, & 2 timmar senare skulle vi kolla på bio, så det var bara bort till sf och fixa biljetterna och sedan köpa godis (a)
btw, vi såg this is it.
den var bra, men det är inte riktigt min typ av film smak, om jag säger som så, hehe. men helt okaj :D





OCH JAG ÄR FÖRVIRRAD, HJÄLP MIG.! SKA KLIPPA MIG SNART, OCH JAG VET INTE OM JAG VILL SLINGA DET !
ska jag ha min vanliga brunett-färg eller med blonda slingor i ? (a)






Och tillsist, jag har fixat extra sakerna i ps nu, och kommit på lite roliga grejer som jag ska starta på bloggen. suprice suprice!. fast den ena grejen kommer bara att hända på söndagar. eller någon per dag. ni lär se! ;)



& nu ska jag fasen sova, ha de fett fint.



                                                        


Kommentarer
Skrivet av: natalie (h'

träffade victor och jonte faktiskt ;d<3

2009-11-18 @ 12:17:48
Bloggadress: http://nataaliekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: