Nu är jag tillbaka, med fler inlägg :)

Publicerat: 2009-11-15/13:38:34

Nu är min design färdig och en ny header, tack så galet mycket Lina<3
ni borde besöka henne! . Hon är en grym fotograf dessutom. Massa kärlek till henne! ;*
www.linahagman.blogg.se

& nu kommer jag vara mycket mer aktiv här. Och jag ska även passa på att berätta varför jag inte varit aktiv. Jo, först och främst har jag tröttnat på bloggen, för jag inte haft så mycket att skriva på sista tiden. För ja, nu är det slut med Leo, men vi är bra vänner ändå, tack för de. Sen har jag inte mått så bra, men nu är jag tillbaka på heltid!.
Denna helgen har varit ganska chill faktisk, i fredags var jag i gt med o hade typ chillkrök, & igår kom Isabelle till mig, så hade vi filmkväll o sånt myspys, är fortfarande med henne. ;)
Så jag uppdaterar mer senare.

puss på er snyggingar! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: