Söndag kväll & du har fortfarande glimten i ögat som förr.

Publicerat: 2009-11-22/20:53:59

Jaao, hemma från träningen nu, & idag var det sista gången, så jäävla skönt, men samtidigt tråkigt, kommer sakna mats, han är så himla rolig, en av dom bästa lärarna på dansskolan!. & såklart kommer jag att sakna Madelene, men hoppas på att träffa henne sen ändå :)
När jag kom hem duschade jag o lite sånt så jaa..

btw, jag sa att jag skulle fotta och lägga ut hur klänningarna såg ut. Så här har ni en av dom, det är samma modell, bara det att den andra är svart ;)


Tänkte ha denna rosa på julafton och den svarta på nyår. gillade båda lika mkt, haha (a) . & köpte även ett armband, men det var inget speciellt med det, (pärlemo-grejs)

& nu ikväll ska jag:
♦ städa klart rummet.
♦ fixa håret.
♦ käka ngt.
♦ välja kläder till imon.
♦ packa väskan.
♦ titta på film och sen sova ;*


Kommentarer
Skrivet av: Emil Sjöbo

har ni tjejer alltid så uppbokat schema? orka:D

2009-11-22 @ 21:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: