pluggonsdag! ;o

Publicerat: 2009-10-07/17:55:04




Vit tröja och svart linne - H&M
Jeans - turkiet
Uggs - skopunkten
Skinnjacka - tippy
sjal  - mamma's!


Ja, idag har inte hänt så mkt, skolan bara, började vi 10.50 med svenska, och det var faktist en hyfsat soft lektion, sen var de lunch, och vi pallade nt tomatsoppa, hatar soppa :o haha , så de blev donken med lina,sara o johan. . sen mentorstid, och vf är dom "lektionerna" så hiiimla dryga?. & därefter slutade man med idrott, softsoft men träningsvärk i armen, och misstolka inte detta nu, jag har faktis träningsvärk i runkmusklen lr vad man ska säga, hahaha, TRO INTE NÅGOT ANNAT! jag har bara spelat badminton, :ooo
& nu är jag hemma, har precis duschat, och sitter framför datan med en kopp te, fett nice. .

och nu i kväll ska jag:

- göra klart min komplicerade matte
- plugga engelska
- chilla lite vid datan
- tänka ut vilka kläder jag ska ha imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: