im back!

Publicerat: 2009-10-29/00:23:57
tjena, nu har jag tagit mig i kragen och fixat lite saker och ting, haft lite problem hemma o lite annat bara.
& ja min mobil är på lagning nu, så har min äckliga gamla samsung, och den suger riktigt stenhårt.! så om jag nt svarar så är de för att min mobil är cp, jag ignorerar inte er, lovar!  :o
och jaa, både jag o lina tkr att min blogg börjar bli lite tråkig, så vi hade tänk göra om den ;)
så suprice suprice, och en ny header är på ingång med.! :D

och jaa, just nu sitter jag hos pågen min, och båda två nördar data ja.. sen kan jag även berätta att jag börjat spela ett spel på facebook, farmville. töntigt, men kan ändå inte släppa de (a)
btw nu ska jag nt skriva så hiiiimla mkt, men bilder från gran canaria kmr. men imorgon ska jag va med miranda, så skriver kanske mer på kvällen.
puss på er , ! (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: