kalltkallarekallast!.

Publicerat: 2009-10-14/18:09:07
inget roligt väder idag precis, svin kallt jue. :o
vill verkligen till gran canaria nu och bara steeka (a) . . & jag vill träffa mamma, saknar henne jätte mkt ;(
och det är så synd om henne, för mormor trilla i duschen o bröt armen, så hon ligger på sjukhuset. hon blev även opererad i morse, så mamma har ju inte kunnat ha semester precis "/ . . & hon sitter ensam o sånt på hotellet, roligt ju.
jaja, idag var de sovmorgon, sen svenska,mentorstid o idrott, & sen hem igen, så det har inte hänt så mkt . .för när jag kom hem så satt jag mig vid datan med en skål popcorn , & jag har även pluggat matte, o snart ska jag o lasse köra till mormor's lägenhet o checka den. & därefter blir de hem o packa, duscha o lite sånt smått. & blir de inte storstädning idag, så blir det de imorgon :) , för har ingen aning om vad som händer imorgon, om inte någon vill hitta på ngt ? . & ja, jag uppdaterar mer sen kanske, för är inte på världens bästa humör. ;/
pusspuss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: