Lyckad myskväll (;

Publicerat: 2009-10-10/00:18:40

Ja, nu är jag nyss hem kommen från Karro, väldans mysig kväll. . Vi tittade på film o käka gottgott. Det blev faktis inte Lejonkungen ;( , det blev Män som hatar kvinnor.. det var tänkt att vi skulle se lejonkungen efter de, men det orkade inte jag, då hade jag seriöst somnat, för de gjorde jag nästan på vägen hem, haha :o
aja, mysigt hade vi iaf, det var inte bara jag o karro som tittade film, utan simon, som ska sova där i natt, var också med, fast han typ decka :o haha, och sen var även Karro's bror med och kollade. Ja eftersom jag inte orkade titta på Lejonkungen dådå, så körde jag hem, och såklart glömde jag filmen hos Karro, jaja (y'
men nu har jag sminkat av mig osv, så nu ska jag sova, är faktis litta trött, & dessutom ska jag upp tidigt imon, för mamma och mormor ska till Gran Canaria då, så vill säga hejdå till dom :)
men godnatt snyggingar, sov gott ;*

                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: