måndag ;)

Publicerat: 2009-10-05/22:16:17
Hallå alla glada :D ,
idag har det hänt en hel del, därför har jag inte kunnat uppdatera tidigare. . Skolan först dådå och inget mer med de, sen typ rask takt ner till knutan, där karro väntade på mig, med massa andra :o
träffade även på kp,max,måns,nima och robin o några till. Käkade donkan sen åkte jag bussen upp till stattena med karro's klasskompis, kmr nt på med hon hette, men tror de va elin :o hehe . .
sen var de då träning, den var faktis ganska seg, för elin var nt där idag ;(  . . men iaf, jag köpte en tjocktröja som där stod danshuset på, på rygge, fett nice, kanske kmr blid sen om jag orkar. & efter träningen hämtade mamma mig. Efter jag kom hem duscha o käkade jag snabbt och packade, sen bar de av till älskling, så sitter här nu, har pluggat lite faktis, medans han nördat data, som vanligt, hihi .. wellwell , nu ska vi nog mysa framför en film, sen blir de sova, är duuuuunder trött, lr nt bara jag utan leo med, huehue. .
godnatt på er, puueeess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: