tisdag, och en dag närmre solen ;)

Publicerat: 2009-10-13/21:11:11

Fick ett sms av rebecka imorse, lr ja ett kedjebrev . . där det stod att om man var en tjej och älskade någon så skulle man ha en stjärna på vänster hand och ett hjärta om man var en pojke. . så ja vf inte?. barnslig som jag är ibland ritade jag dit en :D




idag: vaknade hos älskling dådå, myspys . . & sen var de skola dådå, och jag orkade verkligen inte med sista lektionen, (svenska) , för denna dagen har verkligen varit seg på riktigt asså :o , så sket jag i den lektionen, och vi hade även en vikarie, och hon verkade smått konstig ;s så nejtack, räcker att jag har henne imon. Men iaf, sen så stack jag o sara till knutan o träffade johan,zanco och några till, & därefter stack sara , så stack jag mot rönnowska, eftersom jag skulle va med karro today, så mötte henne på vägen. . & sen hoppade vi på bussen upp till stattena , för jag skulle sola, där jag även råkade somna i solariumet ;$ hihi .. mkt nice, sen så stack vi hem till mig & robin kom ett tag. . sen har vi bara chillat :)

& jag måste bara dissa en grej. !
och det är haaaaaalt golv :o
för det var såhär , att smart som jag är, hade jag strumpor på mig och skulle testa att göra en splittspark som vi fick testa på, på träningen igår. trillar jag ?. nejdå.. absolut inte, säger vi hahaha. . klant är jag (a).
& pladask la jag där o jag o karro hade jävligt roligt åt de :D , haha . . så testa inte på de med strumpor på säger jag bara!, haha

/
pooousspooussss nataliiiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: