uppdatering ohja!

Publicerat: 2009-10-31/17:04:18
ja som ni ser har jag inte hunnit uppdatera, så nu har jag en heeeel del att skriva kan jag ju lova er.
igår var de då chillfest i påarp hos marco. nicenice, så tack för de, alla ni som var då ju :)
och då såg man ut såhääär,



torsdags såg ut såhär:
vaknade hos leo, stack vid 11, för han skulle till lindköping, och kmr nt hem från på söndag :(
saknar min snutte, sen gjorde jag v mig lite snabbt, för att sen träffa miranda i stan. Blev även skjutsad av lasse på cykel till stationen, haha, hoppas ingen såg mig asså! hahaha, måste nog sett förjävla fult ut (a).
men väl i stan så köpte jag o miranda kol o därefter stack vi till pistachia. & därefter hem till mig o chillade lite.
På kvällen, så bowlade jag med miranda,david,oliver,stoffe,bjure och fille. TACK FÖR DE, de va fett nice. & miranda har bilderna sen dess, så lägger in dom sen. & sen på kvällen höll jag på att dö.. haha , vi var 8 pers i en bil :) , hehe.. men stack till karro efter jag varit med galningarna. &&& sen var de sängen ;)

Kommentarer
Skrivet av: Hansson

Nanannan för natalie är snyggast i hela världen, så de så! :D

2009-10-31 @ 22:44:46
Bloggadress: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: