hallåja! ;)

Publicerat: 2009-09-22/22:56:38
Jag vet att det är dålig uppdatering, men det sa jag att det skulle bli denna veckan. (y'

igår, skolan som vanligt, och därefter var det träning, gjorde bort mig totalt ;| . . menmen, efter det stack jag till leo, och sov där. myspys. ;*
idag, vaknade hos älskling, mkt mysigt, hela han är mysig, kärlek på han! . sen var det skola då ju, soft schema men lång dag. därefter var det ditt hem , käka o sånt, sen iväg till ekeby, tränade dansen med elin, det gick grymt bra, detta känns som om det kommer gå superbra på tävlingen nu. lääääängtar. :D
& ja när jag kom hem duschade jag och nu sitter jag här, och håller på att somna, är så grymt trött, men måste verkligen plugga. && sen äntligen sova ;o

godnatt på er era fiiesar ;*
& denna låten är så grymt mega bra.! <3


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

hahahah riktig dans låt;)<3

2009-09-27 @ 14:58:14
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: