härlig moppe kväll (y'

Publicerat: 2009-09-15/22:38:51




Det har inte hänt så mkt idag, haft friluftsdag, ganska kul och skönt att inte alltid vara i skolan på lektioner, så idag har vi vandrat ner till gröningen och spelat brännboll och kubb, väldigt roligt, eftersom alla lagen jag var med i vann (; gottans. Där slutade jag 12.20 , hann precis med mitt tåg, så himla perfekt tajming :D
så var hemma vid 1. Duschade och käkade ngt, sen så körde jag till älskling.
Så hela denna kvällen har jag tillbringat i gantofta/kvistofta med pågarna. & måste bara säga att jag älskar Robin's moppe :| också speedfight 2 som min, fast den gick ju lite fortare än min, hihi. . typ såhära 20 km/h snabbare , hehe. . typ drägel på den moppen ;*  , men så ska min lilla ögonsten gå i januari har jag bestämt. för då går garantin ut och mamma kan nt säga ngt då, df blir de just i januari ;) . & jag skoja, den kommer nt gå lika fort, men nästan. iaf i 65-70 skulle jag tro. men nu ska jag nt svamla moppar :D haha har fått nog av de för ikvl , för pågarna meckade en hel del medans jag var där med. . fått lära mig lite iaf haha :D .
men nu när jag kommit hem så ska jag chilla lite till vid datan och sen blir det kolla engelskan och soooovaaaa.
är så dunder trött.
& denna låten somnar jag lätt till, och den får en att slappna av. 



men godnatt sov gott. & massa pussar på er ! ;*

Kommentarer
Skrivet av: Therese :)<3

Skicka låten =)=)(A)<3

Saaaaknar däääj gumman :(<3<3<3

2009-09-19 @ 16:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: