Leo's dag ;*

Publicerat: 2009-09-08/17:28:59

GRATTIS MIN FINA FIIIES-ÄLSKLING PÅ DIN 16-ÅRS DAG ;*



När jag är med dig känns allting så himla bra. Ditt leende får mig att bli helt varm inom mig. Vi har inte varit tillsammans så jättelänge, men redan nu känner jag att detta kommer hålla länge, för jag är riktigt kär i dig. En dag, ett dygn, en timme , en minutet och till och med en sekund känns som en evighet utan dig. När jag inte mår bra, räcker det att jag är i din famn för att få ett leende på läpparna. Jag mår som bäst när jag är med dig, du och dina miner får alltid mig att skratta, jag älskar dom!. Ditt utseende är som godis, söt som socker och snygg som speedfight 2 & din kropp är mums ;*   & Älskling, du skulle bara veta hur mycket du verkligen betyder för mig, och hur mycket jag verkligen älskar dig! . <3<3

                                / din natalie (v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: