livsfarligt med moppe!

Publicerat: 2009-09-08/21:43:34
Jag o Karro skulle köra till Leo då ju, och när vi ska köra i en rondell, så eftersom jag körde först, kollade jag vänster,höger,vänste, höger, eftersom de va en liten rondell, och det var ju bara att köra tänkte jag, men plötsligt dyker en bil upp, fattar dock inte var den kom från, & både jag o hon i bilen + karro blev nog väldigt chockade lr vad man ska säga. Hon tvärnitar , jag tvärnitar o karro fortsätter att köra. hel galen är hon, men hon klarade sig iaf. hehe (a) . . men vi kom till gantofta iaf.
men värre var det när jag skulle hem, jag körde ju ett håll o karro ett annat.
1. jag var 2 m ifrån att bli påkörd av en bil som snedda vid ett stopp-tecken.
2. En var antingen full lr lekte med bilen, hon/han körde vänster,höger,vänster osv, PÅ MIN SIDA AV VÄGEN !
3. blev nästan påkörd bakifrån när en bil skulle köra om mig när en annan bil stod parkerad på andra sidan vägen = liten plats på vägen.
4. en lastbil bländade mig så jag såg inte stopp-tecknet och höll på att köra rakt ut på stora vägen, för jag såg ingenting.
5. POLISEN bländade mig och jag var typ grymt nära på att köra av vägen. . & jag menar ofta en polis?. dom borde ju veta bäst, eller vad säger man, äckelpoliser är de. Eftersom dom bländade mig, ska jag också blända alla andra jag möter, hel sjukt, och jag är grymt irriterad på denna äckliga trafik !, :o
& en sista fråga, hur fan kan allt detta hända på 20 MINUTER ?!
btw, nu ska jag käka & sen plugga lite engelska hade jag tänkt . .                           
& därefter SOVA :o  huehue. godnatt sötnosar ;*

och här får ni en soft låt (: 




                                                                             

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

skulle inte du komma :(? <3

2009-09-08 @ 21:58:41
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/
Skrivet av: elin hansson

haha jag får hoppas att du fick en lyckad kväll med födelsedags grisen , som var värd detta kaoset i trafiken. hihi ta det lugnt bara i trafiken, jag vill inte mista dig ;|<3

2009-09-08 @ 22:27:04
Bloggadress: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: